Merry Christmas

 Vandaag een kerstkaartje met allerlei materialen die ik een keer bij de Trekpleister heb gekocht.
Het is gemaakt van simpel linnen-papier, waar ik zowel links, als rechts en boven en beneden vakjes heb uitgesneden.
Op de voorkant heb ik een stempel gebruikt en deze ingekleurd met de potloden van Nellie Snellen. Deze heb ik vastgeplakt op de kaart met een lintje erachter, zodat ik de kaart dicht kan maken aan een knoopje wat ik op de andere zijde vast heb gemaakt.
Aan de binnenkant heb ik een Stampies-stempel gebruikt van Nellie Snellen uit set 12. Ook deze is ingekleurd met de potloden van Nellie Snellen. Het kaartje met 'Merry Christmas' vastgezet met een dun draadje aan een knoopje.

1 opmerking:

Marielle zei

zo.... ben volger geworden van je blog.... zie al een paar mooie dingen staan... Leuk leuk leuk!!!

Een reactie posten