Floral Girl yellow


Ik ben dol op bloemen, en op bijna al m'n kaarten gebruik ik wel een bloem.
Vandaag een kaartje met een vrolijk stempeltje van een meisje met bloemetjes. Het stempeltje heb ik nu eens ingekleurd met aquarel potloden en ik moet zeggen dat dat erg fijn werkt. Ik gebruik er een waterbrush bij. Dat vind ik fijner werken dan een gewoon kwastje. Het water blijft constant komen waardoor je de kleur beter kunt verdelen. Wat ik ook een voordeel vindt van aquarel potloden is dat de kleuren wat feller zijn dan bij de coloursorft potloden. Dit geeft wat meer kleur aan het plaatje.

Ik heb voor de verandering een keer geen vierkante kaart gemaakt. In het oranje-gele papier heb ik een vakje uitgesneden en het plaatje erachter geplakt.
De randen van het kaartje versierd met een taartrand-velletje (van de action), wat ik in vieren heb geknipt. Hierop heb ik de bloemen geplakt.
De kaart heeft nog geen tekst, omdat ik nog niet weet waarvoor ik het wil gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten