Happy Birthday Box

Van het weekend was mijn tante jarig. Voor haar heb ik een doosje gemaakt met een gratis digistamp van motivet.com. Het poesje heb ik ingekleurd met aquarel. Ik weet dat m'n tante dol op katten is, daarom heb ik ook het papier erop afgestemd. Ik had nog papier liggen uit de scrapbook kit in stack - cat, van DCWV, waar ik het dekseltje van heb gemaakt.
De bloemen heb ik gemaakt met de Tim Holtz - Tattered Florals die. Ik heb daarvoor twee keer de medium flower en twee keer de small flower gebruikt. Hier heb ik eerst een patroon op gestempeld, daarna gekleurd met distressinkt en toen bespoten met Glimmer mist. Vervolgens heb ik er een propje van gemaakt en wat laten drogen (niet helemaal!!). Daarna uitgevouwen en in model gebracht en laten drogen zoals ik ze uiteindelijk wilde hebben.
Ze vond het doosje erg leuk, dus het idee is geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten