Pop-up box Tilda with little present.

Vandaag iets heeeeeeel anders. Via Pinterest vond ik het idee van een pop-up box card. Het leek me altijd heel lastig dit te maken, maar ik vond een tutorial en het bleek eigenlijk wel mee te vallen! En het leuke van deze manier is dat je gelijk eens wat anders hebt ipv die vierkante kaart.
Ik heb Tilda op de voorgrond gezet. Op de achtergrond heb ik kleine kerstboompjes gebruikt van Craft Emotions. Deze zijn erg schattig en heb ik laatst op de beurs in Rijswijk gekocht.mze snijden trouwens ook erg makkelijk uit!

Nu het resultaat:


Het papier is van een oud blokje van Avec. De tekststempel van Marianne dacht ik. Maar is ook ook al wat ouder.
De sneeuwvlokken aan de zijkant heb ik zelf gemaakt met twee maten ponsen en daarop dikke, witte embossing poeder, wat ik vervolgens niet helemaal heb laten smelten. Ditzelfde heb ik op de kerstboompjes gedaan. Vervolgens heb ik de sneeuwvlokken met een beetje 3D kit op elkaar geplakt.

Ik ben er zelf wel tevreden over. Wat denken jullie ervan?

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten