Pop-up box 2

Vandaag weer een pop-up box. Ik vind het zo leuk om te doen! 

Ik heb deze uit een standaard vel gehaald, waar ik normaal een kaart van 13x13 cm uit haal. Dit zijn van die voorgesneden stroken van 26x13 cm. Ik heb de vouwlijnen dit keer niet om de 2", maar om de 2 1/2" gezet. Dan hou je precies een plakstrookje over en is je doosje net iets groter. Wat ik wel vergeten was, waren de strookjes die nog in het doosje moeten. Gelukkig had ik nog rest papier van dezelfde kleur, dus dat kon ik gebruiken.

Ik heb Tilda gebruikt met de handschoenen. Dit leek me leuk, omdat ze dan wat lager is en je de achtergrond ook kunt zien. 

Voor de achtergrond heb ik de bomen van Craft Emotions gebruikt en bewerkt met een sneeuwpen. Verder het hekje van Marianne en een lantaarnpaal van een Amerikaans merk (ben even de naam kwijt). Dit alles heb ik op een ovaal geplakt.

De tekststempels zijn van Marianne en het papier is van de action.


Zoals je ziet is het een rustig kaartje geworden.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten