Merry Christmas

Vandaag maar weer eens een berichtje plaatsen. 'T is al een tijd geleden. Ik had gewoon geen tijd om iets te plaatsen. Inmiddels ben ik met zwangerschapsverlof :-) en hoop ik weer wat meer tijd te hebben (tot de bevalling dan, want daarna zal t wel een gekkenhuis worden).

Ik heb een kerstkaartje gemaakt met natuurlijk een Tilda. Dit keer Candle Tilda. Ik heb het kaartje vintage gemaakt. 

Het envelopje en de tekst zijn ook van magnolia. De tekst op de envelop is van Marianne. Verder heb ik goedkoop papier van de action gebruikt. 

Het kerstboompje is (denk ik) van Joy. Maar dit weet ik niet zeker, want het is een oud stansje wat ik weer eens gebruikt heb. 

De kerstbal is van Precious Marieke. Dit stansje vind ik erg leuk!



Nou dit was 't weer.
Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten