Alweer een pop-up box!

Vandaag aan de slag geweest met de Doe@kit van Doe@ding. Hierin zaten allemaal leuke spulletjes en het nieuwe kerstpapier van Maja Design. Natuurlijk beginnen je handen te jeuken zodra je het pakket open maakt :-)
Dit is het geworden:






Ik wilde geen gewoon kaartje maken maar toch nog een pop-up box proberen. Dit keer heb ik alleen de voorkant breder gemaakt en de zijkant minder diep, zodat ik er maar 1 regel in kan doen. Daar heb ik zittende Tilda met de schaatsen geplakt. Deze is ingekleurd met Distress inkt.

Als achtergrond heb ik twee keer de kerstboom van Marianne Design gebruikt. En twee grote sneeuwvlokken van Craft Emotions. De sokken zijn van een Amerikaans merk in een groene envelop.... Weet even de naam niet 😳

Op de voorgrond heb ik het stempeltje Merry Christmas uit de kit gebruikt. Ook het bedeltje komt uit de kit en is van Marianne. Het canvas lintje komt ook uit de kit.


Aan de zijkanten heb ik uit een vel vanhet papierblokje twee postzegels geknipt. Die vond ik erg leuk. Het papier van Maja vind ik sowieso altijd erg leuk. Het heeft iets romantisch vind ik. Je krijgt gelijk zin in de winter er hoort de kerstliederen in je hoofd. :-)


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten