Vintage theedoosje

Vandaag geen kerstkaartje, maar een theedoosje!
Deze heb ik vaker gemaakt, maar ik blijf het leuk vinden. Het lijkt moeilijk, maar het is echt een heel simpel doosje om te maken. Ik heb de beschrijving eens van de scor-pal site gehaald. Daar staat de Explosion Box en als je die beschrijving volgt dan heb je je doosje snel gemaakt!
 Ik had zin in een echte vintage uitstraling en daarom heb ik gekozen voor een blokje met design papier van de Action. In zo'n blokje zitten de kleuren die bij elkaar passen en als je ze bewerkt met distress inkt (ik gebruikt altijd walnut stain), dan krijgen ze een echte vintage look!
Verder heb ik een mini magnolia gebruikt uit de nieuwste collectie en een Tea stempeltje wat ik eens op marktplaats heb gekocht. Ook de mini doily en het label zijn van magnolia.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes,

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten