December groetjes

 Vandaag een kerstkaartje in de kleur rood met groen.
Ik vond dit schattige stempeltje van Edwin op Marktplaats en heb 'm rood gemaakt. Op de randjes van zijn jasje heb ik met de Snow Marker en de heat tool een 'wollig' effect gecreëerd. Daarna ben ik gaan zoeken naar geschikt achtergrondpapier. Dat vond ik in een blokje van Action.
De bloem is gemaakt met de Magnolia Doohickey van de poinsettia. Deze vind ik zo mooi! De takjes heb ik van mijn moeder gekregen. Ik weet niet met welk merk stans ze zijn gemaakt.
Het labeltje heb ik gemaakt met een stans van Crealies. Hiermee kun je zelf bepalen hoe lang je label moet worden.



Tot snel weer!
Sandra

2 opmerkingen:

Just me... zei

Hoi Sandra,

Allereerst de beste wensen voor 2013.
Je hebt een beauty van een kaart gemaakt.

Liefs, Diana.

Corrie zei

De allerbeste wensen voor 2013 Sandra, je gaat de tijd dat we je niet gezien hebben nu lekker inhalen, wat een prachtige kaart heb je gemaakt , héle mooie kleuren met prachtig papier.
lieve groetjes Corrie

Een reactie posten