Na een lange tijd.....

Ja na een lange tijd heb ik weer een kaartje gemaakt. Ik ben de laatste tijd niet echt lekker; veel keelpijn, verkouden en zonder stem. En daar komt dan ook bij dat ik bijna geen energie heb. De momenten dat ik tijd heb kruip ik voor de buis om bij te komen.
Vandaag toch even aan de slag gegaan met een stempeltje van Stampies, en een papier blokje wat ik op de Kreadoe had gekocht. Het zijn niet echt mijn kleuren, maar wel leuk om eens me te experimenteren.

De knoopjes heb ik bij het blokje gekocht, omdat ik die er erg mooi bij vond passen.

De rand heb ik met een pons gemaakt van de boekenvoordeel. Ik vond het altijd erg lastig om dan een mooie rand te krijgen, maar met de hulpstreepjes is het een fluitje van een cent.


Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten