Fizzy Moon Part 2

Ik heb het stempeltje van de vorige kaart nogmaals gebruikt, maar dan ingekleurd met aquarelpotloden. Dit had ik een tijdje niet gedaan en ook nu kom ik erachter dat het me beter ligt dan de coloursoft potloden. Ik vind de "vlekken" die je ermee krijgt mooi.

De kleuren zijn oud roze, lila en bruin. De bloemen lijken rood, maar in het echt lijken ze qua kleur erg op de achtergrond met de kerstballen. Het groene takje heb ik ook van die goede lieve Sint gekregen en is van Nellie Snellen.
Het tekstje heb ik uitgestanst met de dies van Nellie MFD 030.
Op de kerstmuts heb ik met crushed velvet van Doodlebug Design een heel zacht laagje aangebracht. Het voelt als echt fluweel!
De schaduw rond het beertje heb ik met Glimmer Chalk gedaan. Dit werkt heel fijn, want het is "smeerbaar".


Groetjes!!

1 opmerking:

Marielle zei

deze is echt prachtig!!!

De rest is ook leuk maar deze springt er echt uit...

Een reactie posten