Bling Bling

Vandaag had ik zin in iets geks.... Ik ben zelf helemaal niet van de bling bling (zoals je wellicht gemerkt hebt), maar vandaag had ik gewoon zin om veel glitter te gebruiken. Dit komt vast doordat de kerst steeds dichterbij komt....

Ik heb het tweede stempeltje van Fizzy Moon gebruikt. Je stempelt eerst het beertje met het bordje, en vervolgens kun je zelf een tekst uitkiezen die je in het bordje wil stempelen. Er zitten echt veel verschillende tekstjes bij die je ook weer leuk kunt combineren!
Ik heb achter de afbeelding een taart-randje geplakt. en daar weer achter allerlei swirls. Deze heb ik (net als de bloem en de takjes) eerst bewerkt met GimmerMist en vervolgens ook met glitter bewerkt.

Ondanks m'n gekke bui, toch een grappig kaartje.... Of vinden jullie het helemaal niets??


Groetjes!!

1 opmerking:

Marielle zei

Helemaal leuk!!! Gewoon vaker doen hoor!!!

Een reactie posten