Theedoosje roze-oranje

Ja, en toen las ik op internet dat je ook leuke doosjes kunt maken.... Ik heb al een Martha Stewart Scoring board, dus kon ik aan de slag.
Het is een theedoosje geworden voor een collega waar ik thee ging drinken. Ik heb als basispapier, effe hard- en zacht roze papier genomen. Deze heb ik bestempeld met een swirl aan alle kanten. En op de deksel een bloemenrandje. Verder zit er op de deksel een ook stukje design papier van de action en een Crealies bloemetje (nr. 20). Ook heb ik er een label aangemaakt.

Aan de binnenkant zit hetzelfde design papier en een stempeltje. Achter het design papier heb ik de lintjes vastgezet waarmee je de theezakjes vast kan maken. In het midden heb ik nog een paar lekkere bonbons gedaan om het geheel af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten