Een kaart met extra's

Op internet zag ik verschillende mensen die  waxinelichtjes doosje hebben gemaakt. Dit leek me ook erg leuk, want je heb dan gelijk iets om het geld in te doen voor een verjaardag, maar het heeft ook net dat extra's.
Gelukkig had ik nog precies waxinelichtjes, dus ik ben gelijk aan de slag gegaan. En dit is het geworden:

Ik heb veel geoefend met het inkleuren van het stempeltjes, maar toch ben ik nog niet tevreden. Dit stempeltjes heb ik ingekleurd met Distress inkt.
Verder zit er ook een tekststempeltje op van Forever Friends. De grote tak rechts is van de Marianne Design boom (LR0203). Ik heb de stam eraf geknipt.
De bloemen zijn kant en klaar gekocht. De groene takjes zijn van de Creative Shapes van Crealies (nr. 11).
Verder zitten er nog vlindertjes op. De twee kleine, open vlindertjes zijn van Marianne Design (LR0158). De grotere, dichte vlinder is van Joy (6002/0027).

 Aan de binnenkant heb ik ook een stempeltjes gebruikt maar dan van Edwin. Ook deze heb ik ingekleurd met Distress inkt.
Het doosje waar de kaarsjes inzitten heb ik uitgesneden met een Spelbinders. Daarna heb ik hem nog een keer omgetrokken en zelf uitgeknipt voor het randje.
 Verder is al het design papier van Eline's Flowerz. Dit papier heeft van die vrolijke kleurtjes! Daar word je gewoon blij van.

Het randje aan het labeltjes en het zakje waar het labeltje inzit, heb ik geponst met de All Around The Edge pons van Martha Stewart.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!


Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten