Moments like this



Voor een speciaal cadeautje wilde ik een speciale label maken. Ik heb eerst gekeken welk inpakpapier ik nog had en welk lint erbij paste. Ik ben altijd van de vrolijke kleuren dus koos ik voor geel inpakpapier met roze/oranje lint.
Daarna ben ik hierbij papier gaan zoeken. Ik heb het label met roze en oranje linnenpapier gemaakt en dit vervolgens bewerkt met bruine distress inkt. Hierop design papier wat ik ooit ergens bij heb gekregen (ook bewerkt met distress inkt), maar wat ik er wel leuk bij vond staan. Dit heb ik met een zwarte fineliner rondom bewerkt met een stiksteekrandje.
De bloem heb ik gemaakt met mijn nieuwe Creative Flowers CL CF 05 van CreaLies. Deze heb ik op de Kreadoe gekocht en ben er echt blij mee!
Ook de groene blaadjes (CL CS 11) zijn van CreaLies.
De tekst heb ik gemaakt met Impress-Ons van Creative Imaginations.


 Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten